Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
- товар не був у вжитку, відсутні псування та/або сліди носіння виробу, наприклад, сліди антиперспіранта, тонального крему тощо; - повністю збережений товарний вигляд, цілісність виробу та фабричного упакування; - збережені споживчі властивості; - не порушені пломби та фабричні ярлики, упаковка. При отриманні товару у відділеннях поштових операторів обов'язково оглядайте товар на предмет комплектності та цілісності виробу та упаковки, браку чи пошкодження, у разі потреби складайте акт у присутності представника поштового відділення, інакше ми не зможемо гарантувати вирішення спірних ситуацій. Для замовленнь з доставкою Нова Пошта є можливіть безкоштовної зворотньої доставки частини або всього замовлення з послугою "Легке повернення". Деталі можно дізнатися нашого менеджера за телефонами на сайті або написавши в месенджер, або за посиланням https://novaposhta.ua/lp/ .
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.